Framtiden ska vara enklare och smartare

Just nu är det riktigt skönt att arbeta hos Surftown – och vi har massor av ambitioner inför framtiden.

Som du kan se så går det framåt med vår implementering av vår nya Surftown Webmail och vi är riktigt glada för den respons vi har fått från er under processen. Jag tror nyckeln till Surftowns framgång framöver ligger i att involvera våra kunder – er – i prioriteringen och designen av kommande uppgraderingar och nya produkter. Ambitionen, både för den nya webmailen och andra planlagda nyheter, är att göra Surftown enklare och smartare att använda. Med vår nya webmail blir det t.ex. enklare att hålla koll på både Facebook och Twitter – och du får mejl till din smartphone helt utan tekniskt hokus-pokus.

Enklare: Hos Surftown säljer vi produkter med många möjligheter. Vår One-Click Toolbox ger dig en drös av möjligheter. Men några kan nog tänka sig en enklare tjänst, där valen är tagna och knapparna är borttagna. Vi vill göra det ännu enklare och ännu roligare att använda Surftown för nya kunder.

Smartare: Vi får kontinuerligt förslag på smarta saker som vi borde lägga till i vår produktportfölj; allt från SEO och Design till smarta CRM-system, fildelningtjänster (a’la Dropbox) och mycket annat. För företagskunder tar vi snart det första steget, då vår nya teknologiska plattform ger oss möjligheten att lägga till kalenderdelning, global adressbok, smart dokumentdelning, Outlook-stöd och mycket annat, som baseras på våra undersökningar som visar vad våra företagskunder vill ha.

Men vad säger du? Vad kan vi göra enklare för dig gällande hur du använder våra produkter? Och vilka funktioner ska vi erbjuda eller uppfinna, för att göra Surftown smartare för dig?

2 Comments

  1. Henrik_Aberg
    september 23, 2011 @ 11:20 e m

    Cron-jobb på webhotellet.

  2. Företagskund
    september 30, 2011 @ 1:58 e m

    Kalenderdelning låter riktigt attraktivt, hoppas det kommer snarast! 🙂