Uppdatering av design och slogan

Det är ingen hemlighet att skyfallet i starten av juli troligen skapade den mest dramatiska situationen någonsin för Surftown, men förhoppningsvis så slipper vi att uppleva något liknande igen. Men tack vare den upplevelsen, så är vi är vi idag mer motiverade än någonsin att leverera den bästa servicen och de bästa produkterna till våra kunder.

Mycket är tack vare det överväldigande stöd vi fick från riktigt många av er. De positiva kommentarerna, samt förståelsen och stödet vi fick från er betydde fantastiskt och vi  värdesätter det vi enormt.

I samband med en mindre uppdatering av designen av vår hemsida så har vi även uppdaterat vår slogan till ”Vi älskar våra kunder” – ett sätt för oss att uttrycka vår syn av våra kunder och det sätt vi önskar behandla er på.

Tusen tack för ert stöd!

Med vänliga hälsningar

Kresten Bach Søndergaard
Kommunikationschef
Surftown

  • det är lite kul att just Surftown drabbades av översvämning, så tvingades deras server surfa genom town 😉

  • Crap

    ”Vi älskar våra kunder”? Ja, så länge de betalar räkningarna och inte ställer krav … Med tanke på det ”beslut ledningen tagit om att inte på något sätt ersätta sina kunder” för den extrema nertid man haft eller kostnader man åsamkat måste den slogan ses som det största hånet mot just sina kunder.
    Flyttat till annat webbhotell med mer möjligheter, inga begränsningar, billigare och med servrar speglade i fler datorhallar …
    /Anders

  • Niclas

    Håller med. Tydligen har ingen backup körts ordentligt, fick göra om en del arbete när jag fick klagomål för att jag ”inte hade uppdaterat”. Dåligt!

  • Alfred

    ”Vi älskar våra kunder”, jisses vilket hån…

  • Jmontel2

    Synd att du upplever det så Alfred och ni andra med. Jag har varit med i 6 år och under de åren har kompisar till mig med andra webbhotel och domäner bytt flera gånger pga dålig service..mm mm.
    Surftown är garanterat en av Europas mest seriösa och service minded  företag inom branschen.
    Under mina år har jag fått hjälp otaliga ggr och de ringer även upp då och då för att lösa problem som uppstår. Snabba svar på mail och ett otroligt tålamod med sådana som jag. som nästan alltid har något litet problem.
    Så… nu har jag sagt mitt.  
    Gaston