Surftown blir 10!

SEbirthday

Från och med idag så firar vi att Surftown rundar 10 år som en af Nordens ledande leverantörer av webbhotell.

Det firar vi med en spännande tävlig för både nya och gamla kunder, och det häftiga är att det är lätt att vara med. Vi blir 10 år så vi har 10 presenter klara, bl.a. en professionellt designad hemsida och en liten iPad. Läs mer här:
https://surftown.se/surftown-blir-10-aar

Om du inte är kund, men ändå har en brilljant idé till en hemsida eller ett kul domännamn som du bara måste äga, så är det nu du skall slå till. Du får domänen och hela första årets webbhotell för 10 kr. Det är billigt – men då måste du därför också agera innan 25:e Augusti:
https://surftown.se/webbhotell-10kr

När man rundor 10 så kanske åldern börjar kännas för vissa men inte för oss! Vi har en massa nyheter på gång och vi ser fram emot att dela med oss av dem med er.
Kanske är det rentav du som är en av våra nya betatestare? Oavsett vilket så kan du läsa mer om vår kommande, moderna kontrollpanel här:
https://blogg.surftown.se/ny-kontrollpanel-pa-vag

  • Adam Karlsson

    10 år i braschen men kan fortf. inte kontakta er genom mail utan att vara kund. Eran kontakt sida är missvisande som bara den. Använd formuläret för försäljning, vad får jag får info, ring mellan x-xx dag tid. Nee tack. Något har hänt med en domän jag har hos er men kan inget göra eftersom ni är omöjliga att få tag på.

  • cmquist

    Hej Adam,

    Ursäkta sent svar!

    Förbättrade kontaktmöjligheter är en av de sakerna som vi testar i vår nya kontrollpanel. Detta innefattar ett förbättrat kontaktformulär samt live chat.

    Om du har en domän som är registrerad hos oss, och om du inte har något webbhotell, så ring gärna förosäljningsavdelningen – de kan upprätta ett ärende hos dig.

    ^CQ

  • henrik grönvall

    Ni behandlar kunder som om de är till för er, inte vi för er.
    Ni skriver er hemsida:

    Inga otrevliga bindningsperioder
    Vänliga och ärliga avtalsvillkor
    Betyder det att man 2013 inte ska kunna betala via Autogiro?
    Betyder det att man hela tiden ska få påminnelser (jag har fått fyra (4) stycken hittills) på en faktura som inte har förfallodag förrän den 19 oktober (idag är det den 8 oktober)
    Betyder det att det å fakturan ska stå ”Vi har ännu inte registrerat din betalning” i fetstil? Det vet jag väl att ni inte har fått, faturan ska ju inte betalas förrän om 11 dagar!
    Betyder det att det inet finns några kontaktuppgifter på fakturan. Finns bara postadresser till Danmark (!) och till något ställe i Solna.

    Skärp till er! Vi är inne på 2013 nu, inte 1990.

    För övrigt går det inte att hitta er CSR-policy. Har ni ingen? Finns inget, varken definitioner eller mål, för hur ni arbetar med samhällsansvar, mångfald, jämställdhet och lika lön eller hur ni arbetar för att minska er verksamhets påverkan på miljön.

    Jag, precis som någon annan, tvingas alltså att skriva frågor på bloggen, för allt ska ju vara inloggat hos er. Hur får jag meddelande om att svar finns. Måste jag gå in här varje dag o kolla? Elelr hur hade ni tänkt er att detta skulle vara kundvänligt?

  • Maria

    Precis det problemet jag har… och jag har inte tid att sitta i telefon och vänta. Varför kan man inte få supporthjälp via chat eller kontaktformulär när man har domän registrerad men inget webbhotell?
    Jag har haft webbhotell hos er men sa upp det pga dålig service, nu är servicen är noll.

  • cmquist

    Hej Maria. Den genomsnittliga väntetiden på telefon idag är 18 sekunder. chattsupport är, som sagt på väg! ^CQ

  • henrik grönvall

    Farligt att betala fakturan med kort hos er.

    Ni använder inte den normalstandard för korttransaktioner som finns (MasterCard SecureCode/Verified by Visa).

    Varför inte det? Er säkerhetslösning är väl inte säkrare än deras?

    Känns obehagligt at betal med kort hos er.

  • Malin

    Hur kommer man i kontakt med er? – vi är kunder hos er men vet inte vad vi har för användarnamn och lösenord och då kan vi helt plötsligt inte få nån hjälp – katastrof!!!!!

  • Pfsurftown

    Du är hjärtligt välkommen att ringa oss på 08 551 10 761. Vi har öppet fram tills klockan 16:00 idag.

  • Pontus

    Tjena! Jag kommer inte in i mysurftown, försöker ringa er och men måste då mata in en kod som bara går att få via mysurftown. Hur f-n skall jag då få support?

  • cmquist

    Supportkoden framgår i ute till höger i i My Surftown, förutsatt att ditt konto har telefonsupport inkluderat. Om du har tappat bort användarnamn och lösenord så hjälper försäljningsavdelningen gärna till! ^CQ