anarki

Inget svar från supporten

Jag har tyvärr noterat en riktigt tråkig händelse. Kunder har nämligen rapporterat att de har väntat väääldigt länge på ett svar från Supporten!

Dessvärre är det så att supportsystemet har uppvisat anarkistiska tendeser. Ett eller annat skumt syntaxfel har inneburit att ett antal kunder inte har fått något mail med svar.

För tillfället är det 600 supportsvar som är berörda av detta problem, och detta beklagar vi oerhört. Allt har sett ut till att fungera som det ska från vår sida, medan ni har otåligt väntat på ert svar.

Felet har högsta prioritet, och förhoppningsvis är det fixat inom en mycket kort tid. Tills vidare kan du dock använda nedanstående lösning:

  1. Logga in på My Surftown
  2. Klicka på ”Supportcenter”
  3. Välj ”Status” på höger sida
  4. Nu kan ni se svaren på era supportmail

Jag beklagar djupt och tackar er för att ni gjorde oss medvetna om problemet!

Uppdatering – 21:e januari 2009
Problemet blev löst igår kl. 19:00, och alla berörda kunder kommer att orienteras via e-post under dagen.