Eldsjälar till en kundservice av världsklass

Det har skett en hel del ”bakom kulisserna” sedan Support 2.0-projektet sparkades igång tidigare i år. En ny och stark ledningsgrupp klev ombord för några månader sedan – och tro mig när jag säger att det bådar gott inför framtiden. 😉

Jag är mycket stolt över att kunna presentera två nya eldsjälar i form av Lotte Bendstrup och David Lerche. De är båda mycket rutinerade inom ledning och kundservice, och dessutom har de ytterst relevant branscherfarenhet i bagaget! Lotte har tidigare arbetat för Speednames/Ascio och David för både Azero och Zepto.

Deras främsta uppgift är att föra vår kundtjänst till den absoluta toppen nästa år. En utmaning som kräver fler eldsjälar som brinner för sitt uppdrag – att skapa en kundtjänst av världsklass. Tror du dig känna en riktig eldsjäl, så är du enormt välkommen att skicka vår jobblänk vidare – resulterar det i en anställning bjuder jag på ett års abonnemang!

Under sin första tid hos oss så har Lotte och David kastat sig över resultaten och feedbacken vi har fått genom era support-omdömen och våra enkäter. Dessutom analyserades supportens kompetenser och kapacitet, vilket ledde till en ambitiös utvecklingsplan för vår kundtjänst.

Helt klart har våra krafttag lett till en förbättring, vi kan redan nu se en positiv utveckling. Och det är vi givetvis väldigt glada över. Men som alltid, så är vi aldrig nöjda och vi tänker därför arbeta hårt med att behålla denna utveckling. Så fortsätt att bedöma era supportärenden, och fortsätt skicka era förslag och åsikter till oss – och på så vis hjälpa oss med målet att erbjuda Sveriges bästa kundservice.

  • char97

    Hej Jonathan,
    När ni andra sitter och bygger era WP version 2.0, kommer jag inte in på My Surftown. Det började att jag kom in på den, men sen inte i någon av mina e-mail-boxar. Skickade meddelanden ”skicka mitt lösenord” tillen 3:e e-mail-adress jag har för dessa ändamål (i Yahoo).. Därefter fick jag en ny inloggning och password till My Surftown. Sen sa den på a-maila-administratioen att ingen e-maildomän finns, och in på sidorna, att ingen domän finns! Måste säga att jag blev LIVRÄDD. Gick in på min hemsida utifrån via domännamnet, och… visst finns den, men vad f a n, varför kommer jag inte in???

  • char97

    Hej Jonathan,
    När ni andra sitter och bygger era WP version 2.0, kommer jag inte in på My Surftown. Det började att jag kom in på den, men sen inte i någon av mina e-mail-boxar. Skickade meddelanden ”skicka mitt lösenord” tillen 3:e e-mail-adress jag har för dessa ändamål (i Yahoo).. Därefter fick jag en ny inloggning och password till My Surftown. Sen sa den på a-maila-administratioen att ingen e-maildomän finns, och in på sidorna, att ingen domän finns! Måste säga att jag blev LIVRÄDD. Gick in på min hemsida utifrån via domännamnet, och… visst finns den, men vad f a n, varför kommer jag inte in???

  • @char97 – Det låter högst märkligt. Men jag gjorde en liten snabbkoll, och allting på ert webbhotell såg ut att fungera. Men skulle ni fortfarande uppleva några problem, så vänligen kontakta supporten så ska de nog få rätt på saker och ting. 🙂

  • @char97 – Det låter högst märkligt. Men jag gjorde en liten snabbkoll, och allting på ert webbhotell såg ut att fungera. Men skulle ni fortfarande uppleva några problem, så vänligen kontakta supporten så ska de nog få rätt på saker och ting. 🙂

  • char97

    Hej Jonathan,
    Ja, det var mycket märkligt. Rena skräcken, faktiskt. Normalt sett laddar jag ner allt på Mina sidor på ett externt minne – i mitt fall USB, regelbundet. När man sitter ett par timmar och formulerar textinnehåll och sedan glömmer att publicera, det vågar man inte ens tänka på. Så det är kanske ett allmänt gott råd till alla hotellägare.
    Saken är den att jag nyligen hade ett driftstopp på min dator – kom inte upp på nätet, och som min bredbandssupport inte kunde lösa. De lånade mig sin router/modem – men icke. Nu har jag genomgående HP hårdvaror och kan nyttja deras support per tele. En ros till dom! De löste det hela; den gamla versionen av nätverksinställning hade försvunnit (!) och jag löste det med att ta mitt USB till stadens bibliotek för att ladda ner senaste versionen. Hem igen och laddade upp. Yes. Hade detta inte funkat kanske jag fått köpa ny dator… Så jag var väl lite pressad i största allmänhet kan jag tro. Jag har också fått ordning på lösenorden på Surftown nu, fast några har bytts ut. Det gör mig dock ingenting.
    GOD JUL alla ni på bloggen.
    Det här med FTP är jag mycket nyfiken på.
    Ska sätta mig in i det efter helgerna.

  • char97

    Hej Jonathan,
    Ja, det var mycket märkligt. Rena skräcken, faktiskt. Normalt sett laddar jag ner allt på Mina sidor på ett externt minne – i mitt fall USB, regelbundet. När man sitter ett par timmar och formulerar textinnehåll och sedan glömmer att publicera, det vågar man inte ens tänka på. Så det är kanske ett allmänt gott råd till alla hotellägare.
    Saken är den att jag nyligen hade ett driftstopp på min dator – kom inte upp på nätet, och som min bredbandssupport inte kunde lösa. De lånade mig sin router/modem – men icke. Nu har jag genomgående HP hårdvaror och kan nyttja deras support per tele. En ros till dom! De löste det hela; den gamla versionen av nätverksinställning hade försvunnit (!) och jag löste det med att ta mitt USB till stadens bibliotek för att ladda ner senaste versionen. Hem igen och laddade upp. Yes. Hade detta inte funkat kanske jag fått köpa ny dator… Så jag var väl lite pressad i största allmänhet kan jag tro. Jag har också fått ordning på lösenorden på Surftown nu, fast några har bytts ut. Det gör mig dock ingenting.
    GOD JUL alla ni på bloggen.
    Det här med FTP är jag mycket nyfiken på.
    Ska sätta mig in i det efter helgerna.

  • Pingback: Problem med ditt Windows-webbhotell? | SurfBloggen()