Bättre support via sociala medier

 

Om du är en regelbunden användare av vårt Twitter eller vår Facebook-sida, så har du kanske märkt några nya namn under den senaste månaden. Vi har nämligen testat en ökad beredskap på de sociala medierna. Hitintills är det främst en enda person från Surftowns marknadsavdelning som har stått för våra sociala medier, men nu utvecklar vi teamet till att omfatta även medarbetare från kundservice. På så sätt kan vi effektivare svara och hantera supportärenden via sociala medier.

Det innebär att vi kommer att svara på frågor via sociala medier alla vardagar från klockan 9-16, utöver vår vanliga support via e-post eller telefon. Utanför den tiden kan vi inte garantera något snabbt svar om du kontaktar oss via Facebook eller Twitter.

Ny Facebook-sida och Twitter på ditt lokala språk

För att bättre kunna erbjuda denna extra service delar vi upp både vårt Twitter och Facebook på de lokala språken svenska och danska. Vår nuvarande Facebook och Twitter kommer i framtiden endast att vara på engelska.

Så gå in och klicka på ”Gilla” på vår nya svenska Facebook-sida och följ oss på vårt svenska Twitter:
https://facebook.com/surftown.se
https://twitter.com/surftownse eller @surftownse

Vi ser fram emot att prata med dig!

Vad skulle du vilja ha ut av Surftowns närvaro på Facebook och Twitter (eller andra sociala medier)?