Ändrad fakturering

Många kunder har efterfrågat möjligheten att få faktura 30 dagar innan förnyelsen sker, så de i god tid kan kontakta sin ekonomiavdelning, eller bara minimera risken att webbhotellets förnyelse missas – samt att de i god tid kan avgöra om de vill fortsätta eller inte. Det sistnämnda är i och för sig aldrig ett problem hos Surftown, där man alltid kan välja att avsluta närhelst man vill, sedan vi uppdaterade våra avtalsvillkor.

Men vi kände att det ändå kunde vara en schysst service att låta kunderna få sin faktura tidigare. Här kan vi nämna att några av våra konkurrenter inte skickar fakturor förrän efter att förnyelsen skett och därmed tvingar de på sina kunder ännu en förnyelse…
Men detta sker alltså aldrig hos Surftown!

Så… Från och med nu, så kommer samtliga kunder få sin faktura som avser förnyelsen av sitt webbhotell 30 dagar innan abonnemangsperioden löper ut. Observera att detta inte påverkar hur resterande fakturor sänds ut, till exempel domänförnyelser, då de kommer sändas ut precis som vanligt.

4 Comments

  1. Ouro-Nimini Esso
    maj 26, 2009 @ 4:04 e m

    Hej
    Jag har inte förstått att jag ska acceptera den nya villkoren. Jag vill fortfarande ha surftown. Min hemsidan är borta och jag kan inte ta emot mail. Kan ni fixa detta så snart som möjligt.
    Mvh
    Ouro

  2. Ouro-Nimini Esso
    maj 26, 2009 @ 5:04 e m

    Hej
    Jag har inte förstått att jag ska acceptera den nya villkoren. Jag vill fortfarande ha surftown. Min hemsidan är borta och jag kan inte ta emot mail. Kan ni fixa detta så snart som möjligt.
    Mvh
    Ouro

  3. Jonathan Gabor
    maj 27, 2009 @ 8:07 f m

    @Ouro-Nimini EssoKontakta supporten, så hjälper de er med detta. Det är tyvärr ingenting jag kan hjälpa dig med här på bloggen.

  4. Jonathan Gabor
    maj 27, 2009 @ 9:07 f m

    @Ouro-Nimini EssoKontakta supporten, så hjälper de er med detta. Det är tyvärr ingenting jag kan hjälpa dig med här på bloggen.